Thursday, March 31, 2011

Ringan Kepala ..

Assalamualaikum ..
tajuk entri nie bukan la merujuk kepada berat kepala sese0rang manusia ataup0n apa-apa ..
nie merujuk kepada keadaan kepala aku skunk ..
bukannya apa ..
just nak bagi taw yang tensi0n dlm kepala aku nie dah berkurang sedikit ..
merujuk kepada entri yang lepas ..
aq ade bagi taw yang aku busy ngan test QMT n FAR kan ..
malam nie kedua-dua nya dah berjaya dilaksanakan ..

test QMT selesai malam semalam (rabu mlm khamis) ..
walaup0n malam tadi settle test QMT ..
tapi xbermakna diriku dan teman-teman b0ley duduk bersenang-lenang ..
sebab khamis petang (hari nie) ade test FAR pulak .. 
mmg sangat suka kan ..??
test berderet-deret ..
yang paling aku takut adalah FAR ..
sebab chapter yang masuk mencabar kehebatan setiap students yang amek subjek nie ..
especially chapter DEPRECIATION ..
nie adalah chapter yang paling mencabar utk subjek FAR15o ..

Alhamdulillah ..
kedua-dua test aku telah settle ..
aku harap dapat la result yang bagus ..
utk test kali nie mmg betul-betul aku struggle ..
dua tiga hari sebelum test aku tid0w lewat ..
paling awal p0n pukul 2 pagi ..
giler kan ..??
mmg betul-betul punye study ..
lapt0p p0n aku x0n ..
terperap jea dalam l0cker yang cantek tue ..
hari nie la baru 0n ..
k0wang d0akan aku dapat result yang best ekk utk test tue ..
selasa depan aku ade quiz FAR n test ECO pulak ..
i need t0 study n0w ..
final p0n ar0und the corner ..
sangat takut ..
insyaallah b0leh jawab ngan baik ...
aaaaaammmmmiiiinnnnnnnn ..



tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment