Monday, April 18, 2011

Bye - bye Blog and Faceb0ok ..

assalamualaikum ..
teng0k pade tajuk mcm xnak kalah kan ..
bukan ape la kan ..
aku say bye - bye kat bl0g n faceb0ok just untuk 2 minggu jea ..
tadi aku ade bace bel0g my classmate .. 

dia nak deactivate faceb0ok dia untuk 2 minggu nie ..
aku p0n terpikir jugak nak deactivate ..
tapi macam aku xb0leh jea ..
nanti mesti aku activekan jugak dalam 2 minggu nie ..
s0 aku terpikir nak buat satu perkara nie ..

ape dia ekk ..??
k0wang try la teka ..
sebenarnya aku nak tinggalkan mr.ber0kband aku nie kat umah aku ..
aku xnak bawak mr.ber0kband nie alek dungun ..
sebab nya aku rase law aku tinggalkan mr.ber0kband aku nie ..
mesty aku x0nline punye ..
memang la kat u aku tue serba canggih ..
ada wireless .. streamyx ..
tapi aku rase aku b0leh tahan untuk xmeng0nlinekan diri aku nie ..

aku nak tinggalkan mr.ber0kband nie kat umah dalam 2 minggu jea ..
lepas tue jumpe la semula ..
sebabnya aku bakal menghadapi final exam ..
s0 aku xnak la diri aku nie 0nline jea ..
nak bagi disiplin siket ..
s0 malam nie la last aku dating ngan mr.ber0kband aku nie ..
es0k pagi dah nak gerak alek dungun ..

ermm ..
0k la .. aku nak study siket and sambung mengg0dek faceb0ok aku sebelum ditinggalkan berhabuk ..
bye - bye semua ..
assalamualaikum ..

tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment