Tuesday, May 31, 2011

i'm part 3 n0w ..

assalamualaikum ..
apa khabar semua ..??
lame giler xupdate bl0g ..
semuanye gara- gara g0ogle buat hal ..
xb0leh nak sign in ..
tapi alhamdulillah skunk dah b0leh ..

anyway ..
skunk aku adalah se0rang student part 3 di uitm dungun nie..
wahh ..
seni0r already ..
bangga pulak ..

alhamdulillah result part 2 aku b0leh bla la ..
tapi memang menurun la kalau nak banding ngan part 1 ..
tapi aku syukur sangat - sangat sebab xde repaet paper ..
alhamdulillah ..

kehidupan sebagai part 3 ok la setakat 2 hari nie ..
aku duduk k0lej DUYUNG B ..
best giler ..
bilek mengadap pantai teluk gadung ..
aku satu bilik ngan lieza and nurul ..
sebenarnya ade lagi s0wang seni0r kami part 5 ..
tapi sampai hari nie dia xmasuk pun lagi ..
s0 memang kami bermaharajalela la kan ..

ermm ..
ok la st0p setakat nie ..
nanti aku cerita kan tentang kelas part 3 pulak ..
bye ..


tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment