Tuesday, May 10, 2011

untuk yang pertama kali ..

Assalamualaikum ..
apa khabar ..???
dah lame xst0ry m0rry kan ..
cerita yang nak distory kan sentiasa ade ..
tapi m0od nak story yang selalu tak de ..
ntah la kenape ..

hahh ..
xnak melalut dah ..
kowang nak tahu tak ..???
ahhh .. kalau kowang xnak tahu pon .. 
aku peduli ape ..
aku still nak cerita ..

hari nie first time aku bawak kereta ..
huhhu ..
aku tahu kowang pikir aku ketinggalan kapal terbang kan ..???
huhhu .. baru belajar bawak kereta dah kecohh ..
ehhhh .. sorry ekk ..
lantak aku la ..

sebenarnya cuti sem aku nie agak penuh dengan aktiviti ..
antaranya lepak .. amek lesen .. tidow .. and macam - macam lagi la ..
hari nie first time seumur hidup aku ..
aku bawak kereta ..
ye ..
untuk pengetahuan kowang ..
aku memang xpandai lansung bawak kereta ..
sila kesiankan aku ..
ohh .. tak perlu itu semua ..

hurmm .. 
ok lah ..
sebelum aku lagi tambah mengade taip entry yang panjang - panjang ..
ayat pun makin menggedik ..
macam ayat mintak penampar ..
ok la ..
sebelum kowang tampar aku ..
baik aku stop it ..
selamat tinggal ..
assalamualaikum ..

agak nya muka nie ade gaya mintak penampar tak ..?? sila jawab dalam hati ..

tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment