Monday, June 13, 2011

TRIP KE TASIK KENYIR ..

assalamualaikum ..
hai y0u all ..
dah lame kan bl0g nie xde entry baru ..
dah berkulat ..
eiiiyuuu ..

sebenarnya st0ry nie dah lame berlaku ..
aku j0in trip nie hari selasa lepas .. 7 june 2o11 ..
tapi hari nie baru ade mase nak update bl0g nie ..
kite 0rang gi tasik kenyir nie untuk pr0m0tion perlanc0ngan yang TASIK KENYIR sedang jalankan ..
aku pergi under INSTITUT PEMIMPIN MUDA ..
IPM nie adalah kelab untuk student UITM ..
aku just seketariat jea ..
tapi ade aku kesah ..??
huhhu ..

aku malas dah nak st0ry panjang - panjang ..
k0wang teng0k jea la gambar yang ade ekk ..
enjoy it ..

semua yang j0in this trip ..

my classmate yang j0in trip ..

nie kat taman burung ..

taman burung lagi ..

nie la r0omate sem 3 ..

c0mel tak kami ..??

kami lagi ..

*ok la .. nie jea la gambar aku nak share kat sini .. nak tengok lagi banyak .. KLIK SINI .. assalamualaikum ..

tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment