Monday, October 3, 2011

assalamualaikum ..
malam nie aku tak sentuh buku untuk study lansung ..
nie sebabkan aku dah habis paper ..
huhhu ..
jangan jel0us ye anak-anak ..
baru abes 5 paper ..
masih ade lagi satu paper yea ..

my last paper is AIS 2oo ..
this paper on 8 october ..
arghhhh ..
sangat tak sabar nak balik ..

kebanyakan student diploma UITM nie ..
semuanya dah bersenang-lenang kat rumah ..
tapi aku ngan membe-membe ku ..
masih tergedek-gedek menghadap buku ..
tak pe la ..
pengorbanan seorang pelajar la katakan ..

dalam lingkungan 5 hari lagi aku nak balik pahang ..
bermakna lagi 5 hari jea lagi aku akan habiskan semester ketiga ku nie ..
yahhhhuuuuuuuu ..
dan dalam 1o hari lagi hari penting dalam hidup aku akan muncul ..
yabedabedu ..!!!!!!
ok la ..
xnak story panjang-panjang ..
berukband aku sangat sakai sekarang nie ..
bye-bye ..



tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment