Thursday, October 20, 2011

Our dinner ..

assalamualaikum ..
entah apa mimpi aku hari nie rajin sampai update 2 entry ..
malam nie dinner family aku nasi goreng ..
malam nie aku yang masak ..
jangan tak percaya la aku pandai masak ..
tapi aku pandai masak nasi goreng jea ..
yang lain masih dalam proses pembelajaran ..

alhamdulillah nasi goreng yang aku masak di sambut baik oleh mak ngan abah aku ..
siap bertambah dia orang makan ..
tak tahu la sebab sedap ataupun lapar ..

nasi goreng nie tak de sayur ..
sebab my family memang tak suka nasi goreng yang ada sayur ..
law ade pun just sayur campur jea ..
so aku letak la sotong .. udang ngan ikan bilis ..
then aku gorengkan telur ngan ikan masin ..
tapi aku lupa pulak nak snap picture yang lain ..
nasi goreng jea aku snap ..
ok la ..
layan la nasi goreng yang superbbb nie ..
perasan sebentar ye anak-anak ..

prepared by shiera radzi ..

terliur tak ..???

selamat menjamu selera la wahai teman yang ngan menyantap tue .. :)





tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment