Tuesday, November 15, 2011

Belum bersedia sepenuhnya ..

assalamualaikum ..
saat aku menaip entri ini ..
tarikh telah berganjak ke angka 15 nov 2011 ..
ohhh no ..!!!!
tinggal kurang drpd 5 hari saja lagi ..
aku terpaksa pulang ke kampus ku ..

arghhh ..!!!!
aku masih belum bersedia untuk pulang ..
dan memulakan pembelajaran yang baru ..
20 nov 2011 ..
aku bakal bergelar penuntut diploma di Uitm untuk semester yang ke empat ..
sangat cepat masa berlalu ..

aku rasa baru jea aku masuk Uitm nie ..
sedar-sedar dah sem 4 ..
start 20 nov nie ..
kehidupan aku akan kembali kepada cara hidupku sebulan yang lalu ..

mandi seawal pukul 6.20 pagi ..
sekiranya ada kuliah pagi ..
tidur selewat pukul 2 pagi ..
kerana sibuk menyiapkan assigment ..
memakai kad matrik ke kelas ..
bergelutan dengan baju kurung untuk hari isnin ..
setiap malam iron baju untuk esok ..
kemas beg ke kuliah ..
arggghhhh ..
aku belum bersedia untuk itu ..

tapi aku kena terima hakikat yang cuti semester ku akan berakhir ..
kurang dari 5 hari saja lagi ..
aku akan sibuk mengira hari untuk pulang ke pahang ..
sekiranya aku di dungun ..

bila aku kat sana ..
aku dah tak b0leh nak makan masakan mak ..
tak boleh sesuka hati bangun lewat ..
tak boleh sesuka hati tiap masa nak hadap facebook ..
tak boleh nak keluar berjimba dengan kawan-kawan aku kat sini ..
sabar la shiera ye ..

*kawan-kawan doakan aku dapat naikkan pointer untuk semester 4 nie .. love u allzzz .. muaaahhhhhxxxx ..


tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

2 comments:

  1. oh tidak....hujung-hujung cuti aku rase mcm nk mintak cuti ditambahkan je..ahahaa

    ReplyDelete
  2. taw xpe .. bukan k0 jea yang nak mintak tambah cuti .. aku p0n nak tambah cuti jugakk .. huhhu ..

    ReplyDelete