Thursday, November 17, 2011

From My Heart ..

Bismillahhirahmanirahim ..
ya allah ya tuhanku .. terima kasih kerana telah menghadiahkan aku seorang insan yang sangat baik terhadap diriku nie .. seorang insan yang sangat aku sayang .. terima kasih ya allah kerana engkau telah memberikan aku peluang kedua untuk mengenali lelaki ini ya allah ..

ya allah ya tuhanku .. aku sangat bersyukur kerana dapat mengenali lelaki yang aku kenal sejak di zaman sekolah rendah nie .. dia seorang insan yang sabar .. jujur .. penyayang dan tak pernah sekalipun dia mengongkong kehidupan aku .. terima kasih ya allah kerana menghadiahkan aku seorang insan ini ..

ya allah ya tuhanku .. Engkau berikanlah dia petunjuk untuk mengetahui bahawa aku sangat menyayangi dan menghargai nya .. walaupun aku sering mencetuskan pergaduhan di dalam hubungan kami .. tapi itu tidak bermakna aku tidak sayang pada nya .. melalui pergaduhan aku lebih mengenali dirinya .. tapi bukanlah bermaksud aku sukakan pergaduhan ..


ya allah ya tuhanku .. tolong berikan aku petunjuk samada dia adalah jodoh terbaikkku ataupun sebaliknya .. sekiranya ya dia jodohku .. Engkau berikanlah kami kekuatan dalam menempuh pelbagai dugaan hidup nie .. ko semaikan lah di dalam hati kami kejujuran .. kesetiaan .. kesefahaman .. dalam mengekalkan hubungan kami .. Engkau jauhkanlah kami daripada segala jenis kesalahan ..

ya allah ya tuhanku .. sekiranya dia bukanlah jodohku .. engkau tabahkan la dan kuatkan la hati kami untuk menerima perpisahan itu yang memang sedia termaktub untuk kami berdua .. jauhkan la kami daripada melakukan perkara yang sia-sia apabila kami diuji dengan perpisahan nie .. jika kami patut berpisah .. Engkau jauhkan la diri kami supaya kami tidak lagi bertemu kerana aku tidak kuat untuk berdepan dengan semua nie.. 

ya allah ya tuhanku .. aku bersyukur kepadamu kerana Engkau telah meminjamkan dia untuk menghiburkan dan mewarnakan hidupku ini .. sekiranya itu hanyalah sementara .. aku redha dengan ketentuan mu ya allah .. sesungguhnya Engkau la yang Maha Penyayang lagi Maha Pengasih .. amin ya rabbal alamin ..

zulkarnain bin mohamad razadli .. 


* luahan dari hati kecil ku nie ..



tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

2 comments:

  1. Shiera dah tahu BF dye :) Klo betul dye jodoh kte walau jauh mne korg trpisah pun suatu hari nanti korg mesti bersama. Just go with the flow . InsyAllah..semuanya akn baik2 jew :) Nur doakan korg bahagia selalu :) Amin..

    ReplyDelete
  2. alamak .. n0or dah taw la pulak .. mal0oo .. huhhu .. thanks y0u n0or f0r the d0a .. 0wg p0n d0akan n0or akan jumpe dengan lelaki yang memang layak utk n0or .. lupekan yang lame .. jadikan itu pengajaran .. jangan sedih c0z ea kat sane sedang happy sedangkan kite sedih .. jangan tunjukkan yang kite nie lemah .. :)

    ReplyDelete