Saturday, December 3, 2011

Hope everything will be fine

Assalamualaikum ..
apa khabar ..??
aku sehat jea ..
just hati nie tak berape nak sehat siket ..

hari nie ade sesuatu yang bagi aku kecewa and sedih for the whole night ..
tapi aku harap yang perasaan nie just utk sementara ..
aku harap bangun pagi esok ..
perasaan nie dah tak muncul ..

biasa la setiap perhubungan ada pasang dan surutnya ..
alangkan lidah lagi tergigit ..
nie kan pula manusia dengan manusia ..
pelik jea kan bunyi nye ..
argghhh .. lantak la ..

seri0usly aku memang sedih malam nie ..
banyak sangat dugaan datang ..
aku harap aku kuat utk tempuh semua dugaan tue ..

aku lega siket lepas aku cerita dekat bestfriend aku ..
pasal ape dah jadi kat aku malam nie ..
lapang siket hati aku rase ..
thank y0u bff ..

kawan-kawan ..
tolong doakan semuanya akan jadi ok semula ..
doakan yang terbaik untuk aku ..
aku xnak mintak lebih pon ..
just mintak tolong doakan jea ..

ok la ..
dah tak tahu nak tulis ape ..
sebab tak de idea ..
pikiran serabut ..
seri0uslly tak tahu ape status kami sekarang ..
ok la ..
good nite ..
assalamualaikum ..



tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment