Sunday, January 15, 2012

Shiera Radzi Kembali ..

Assalamualaikum ..

Dah berhabuk teruk blog buruk nie semuanya angkara kesibukan yang melanda aku sekarang ..
aku sangat sibuk sekarang sampaikan nak blog walking sekejap pun susah taw ..
semester empat aku sudah pun bermula so memang aku dilanda assignment dan test yang berlambak la ..
boleh dikatakan setiap minggu aku nak kena hadap dengan assignment..presentation..test and quiz..
tapi aku kena terima kenyataan la adat la kan dah name pun seorang pelajar ..
nak rehat-rehat goyang kaki ko duduk rumah la ternak lemak ..

semester nie jadual kelas aku agak padat setiap hari terutamanya hari ahad .. isnin dan rabu ..
boleh dikatakan setiap hari kelas aku mula pukul 8 pagi dan habis pukul 6 petang ..
dapat bayangkan tak betape penatnya aku nak menempuh semua tue sepanjang semester nie ..
semuanya aku tabahkan dan cekalkan hati demi menuntut ilmu .. chewwahhh ..
dah la aku dah malas nak taip panjang-panjang lagipun kowang pun tak berminat kan nak bace panjang-panjang 
oooppsss .. sebelum terlupa nak ucapkan selamat datang dan terima kasih kepada followers baru ..
saya sayang anda semua .. kowang layan la gambar kat bawah nie ekk ..
assalamualaikum ..










*jangan ambil mereka daripada saya ..
*miss my mummy and daddy damn much ..

tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment