Saturday, March 3, 2012

Home Sweet Home..

Assalamualaikum ..
tak ada story baru pun nak di story kan ..
just nak make a short entry ..
sekarang tuan empunya blog yang buruk nie sdg berjimba di rumah ..
budak diploma UITM tengah mood study week nie ..
aku start paper 12 march but aku balek kampus dalam 6 march kot ..

aku balek awal sebab nak study kat kolej ..
almaklumlah kalau kat umah nie memang hampeh la aku nie nak study kan ..
so terpaksa la balek kolej awal sbb nak focus study ..
selama cuty study week nie mmg aku nak lepak puas-puas kat umah nie ..
nak hilangkan tension sepanjang aku kat dungun tue ..

tension duduk dungun bukannya sebab apa ..
just sbb buzy dengan study test..quiz and a lot of presentation ..
so kat rumah nak lupekan kejap semua tue ..
nak lepaskan rindoo aku nie dulu dekat mak and abah puas-puas ..
nanti balek dungun dengan mood happy ..
so nak study pon senang nanti kalau dah lepaskan rindoo nie ..

ok sekarang time aku taip enrty nie dah pukul 1.35 pagi ok ..
now time to beauty sleep ..
beauty la sangat kan ..
k assalamualaikum sweethearts ..


they always make me happy ..

tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment