Tuesday, April 3, 2012

Berakhir Semester Empat.

          Alhamdulillah akhirnya aku tamat jugak pengajian aku untuk semester empat nie..harap-harap dapat keputusan yang baik..last paper aku 31 march 2012..so memang budak-budak kos aku nie teruk la kena menganjing dengan budak kos yang balik awal tue..kita orang nie memang digelar geng-geng yang akan tolong pak guard UITM tue tutup pintu pagar..tak kesah la janji boleh balik jugak even lambat siket p0n..kite orang budak fakulti akaun memang suka cuti lambat and suka duduk kampus lama-lama (tangan ke dada,mata ke atas)..

            Sekarang aku dah start cuti semester yang sangat panjang iaitu 2bulan lebih..yeayyy..sangat la seronok untuk manusia yang sangat suka cuti macam aku nie kan..perancangan aku untuk cuti kali nie tak banyak sangat sebab kawan-kawan aku ramai yang tak free..tapi family belah mak aku dah discuss nak pergi holiday dekat kelantan and terengganu dalam hujung bulan nie..hope permudahkan la urusan kita orang ke sana nanti..family belah ayah aku pulak nak datang rumah aku awal bulan 5 nanti nak buat family gathering..bunyi macam best jea kan..family gathering nie sepupu-sepupu aku yang rancang sebab nak bagi peluang kat parents kita orang nie berkumpul adik-beradik sebab semuanya selalu sibuk and duduk pun jauh-jauh..

           Itu perancangan family aku la untuk masa sekarang nie..perancangan aku dengan kawan-kawan aku utk berjimba pulak tak confirm lagi..kalau kawan-kawan aku yang dekat-dekat rumah nie ada seorang jea yang tengah cuti semester sama dengan aku..lagi 2 orang tak cuti lagi..tapi takpe dia orang belajar dekat kuantan jea so memang senang la nak lepak dengan dia orang kat kuantan tue..dengan kawan-kawan sekolah aku pulak tak tahu lah..memang kite orang ada pikir nak keluar sama-sama tapi kena pikir masa yang sesuai yang ramai akan join..

           Itu lah setakat nie perancangan cuti semester aku..kalau kawan-kawan aku ada yang sibuk cari kerja part time..aku lebih suka buang masa dekat rumah and lepak dengan kawan-kawan aku jea..sebab time cuti nie jea la aku nak lepak sepuas-puasnya..pada kawan-kawan aku yang kerja tue jangan lupa belanja aku ekk..korang kan memang kerja untuk belanja aku..huhhu..ok la dah takde pape aku nak merepek..assalamualaikum..



*mereka adalah orang-orang yang saya sangat rindu.. :'(

tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment