Tuesday, September 4, 2012

Entry yang takde function.

Assalamualaikum, aku malas giler nak update blog nie sebab mood rajin update blog aku dah hanyut dalam pantai dungun depan uitm aku tue. Aku tengok last entry aku ialah bulan june dan sekarang dah bulan september. So nampak tak kerajinan aku kat situ?

Aku banyak sebenarnya cerita nak tulis kat blog nie tapi tak tahu la kenapa tiap kali aku bukak dashboard tue just setakat tengok, blog walking pun dah sangat jarang. Siapa yang nak jadi aku punye assistant untuk update blog nie sila angkat kaki? 

Aku just nak bagitaw yang semester lima aku nie dah nak habes,bulan 10 nanti aku dah tamatkan semester lima aku nie. Seriouslly aku tak sabar nak cuti semester. Sebelum terlupa aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin. Mood malas aku dah datang semula so assalamualaikum bye-bye.




tHanks fOr yOur TimE to Read tHIs :D

No comments:

Post a Comment